My various pages

Currently Here

četrtek, 18. oktober 2012

Majhno obvestilo

Pozdravljen bralec/-ka. Dosti časa je minilo, odkar sem se javil tukaj, a vam povem, da ta blog ni zamrl, temveč je le zamrznil. Od Februarja pa do danes sem resnično imel eno najtežjih obdobij na Tajvanu, bil sem prezaposlen in preveč v stresu. Uspelo mi je redno objavljati na angleškem blogu, zato sem mu dal prioriteto. A časi se spreminajo, sedaj sem bolje. Vmes sem bil tudi na dopustu doma v Sloveniji in sem poln nove energije. Želim tukaj nadaljevati ali pa se vrniti, a najprej bom popolnoma prenovil moje življenje. Mislim, da ne bo motilo, temveč obogatilo ta blog, ker sem tam spisal že nekaj člankov o življenju in potovanju na Tajvan. Sedaj potrebujem le navdih in pogum, da novi dizajn čimprej opravim in potem gremo novim zmagam naproti. Bomo videli.

0 KOMENTARJEV: