My various pages

Currently Here

sreda, 14. december 2011

Vizne informacije za potovanje na Tajvan

PSlika iz strani Ministrstva za Zunanje Zadeve: Predstavništva po svetu.

Ker sem v tem trenutku verjetno najbolj "znan" Slovenec na Tajvanu, redno dobivam emaile od Slovencev, ki so namenjeni sem. Pogostokrat me vprašate, ali je za potovanje na Tajvan potrebna viza oz. če ne, koliko časa lahko kot slovenski državljani ostanete na Tajvanu. Ker pa običajno nimam dosti časa, da vsakemu posebej odgovorim, sem se odločil, da napišem par informacij o tej zadevi tukaj. Na žalost naša uradna zunanja politika, kakor tudi uradna zunanja politika vseh Zahodnih držav, klečeplazi pred komunistično diktaturo v Pekingu, zato je Tajvan (samostojna država) v skoraj vseh uradnih dokumentih zapisan pod Ljudsko Republiko Kitajsko. Ta velesila pa dejansko nima niti trohice oblasti na Tajvanu, a vztrajno laže svetu, da je Tajvan njihova provinca. Zatorej, ko vas zanimajo vizne informacije o Tajvanu, morate klikniti na Kitajsko (gl. sliko spodaj):

Nič kaj dosti ni napisanega o Tajvanu, na žalost. In še to napačno!

Največji problem pri tem pa je, da je podatek, ki sem ga zajel na sliki zgoraj (na dan 15. 12. 2011) nepravilen. Slovenski državljani lahko ostanejo na Tajvanu do 90 dni le z veljavnim potnim listom, ki ni 6 mesecev pred potekom veljavnosti. Se pravi, da ne potrebujete vize. Lahko se zahvalimo Evropski uniji, ki je pred nedavnim dovolila Tajvancem, da lahko do 90 dni ostanejo v Schengenskem območju pravtako le z veljavnim potnim listom. Tajvan je potem recipročno dodelil 90 dni vsem državljanom Evropske unije.

Pravilen podatek najdete na spletni strani tajvanskega ministrstva za zunanje zadeve.

Tajvan se uradno imenuje Republika Kitajska (angleško Republic of China, R.O.C.), katere obstoj Ljudska Republika Kitajska (angleško People's Republic of China, P.R.C.) ne priznava. Kogar zanimajo kompleksni vzroki za tale konflikt, si lahko prebere moje članke o novejši zgodovini Kitajske.

Preberite še moj članek o napotkih in nasvetih za potovanje na Tajvan.

0 KOMENTARJEV: