My various pages

Currently Here

četrtek, 10. november 2011

Hvala ti in vse najboljše

Danes bi rad zaželel vse najboljše ženski, ki mi je podarila življenje.

Na žalost danes ne morem biti ob tebi in s tabo praznovati, a vem, da si dobro in da misliš name. Želim ti vse najboljše in vem, da boš se imela lepo tudi brez sina ob obloženi mizi. Dnevi kot je današnji me zamajajo. Odkar sem tu, me je služba popolnoma pogoltnila v svoje veliko žrelo in dnevi ter tedni minevajo kot bi trenil. Ne razmišljam o Sloveniji, ne razmišljam o domu, a pogosto se spomnim na tebe, večkrat kot to pokažem. Vem, da bi lahko več klical in tudi več mislil nate, a zaposlenost misli z drugimi stvarmi je moj ščit. Brez njega bi se moral dnevno soočiti z bolečino, ki jo čutim danes. Pogrešam te in pogrešam vas vse, pogrešam dom, domačnost, domačo besedo. Včasih sem sit govorjenja Angleščine in frustriran z svojo omejeno Kitajščino, nočem biti tujec, hočem biti eden izmed mnogih. A zdaj, ko sem že dal toliko skozi, moram iti do konca, moram preživeti tole peklensko prvo leto in se še več naučiti. Ko se nekega dne vrnem, moram nekaj prinesti s seboj. In za ta dan delam, zate, za ženo in bodočo družino in predvsem zase. Zaenkrat v Sloveniji zame ni perspektive. Na žalost. A upanje ostaja, da bo nekega dne drugače.

Vse najboljše, mati. Zelo sem ponosen, da sem tvoj sin.

3 KOMENTARJEV:

Mislim, da si zelo dobro povzel grenko-sladko življenje slovencev v tujini, glede frustrirajočega govorjenja v angleščini in zaposlovanja misli z drugimi stvarmi, kar opažam pri veliko prijateljicah, ki so odšle v tujino. Na začetku se je težko "sprijazniti" s tem, da prijateljice niso več one phone call away in da ne delijo več s teboj trenutkov, ki so ti pomembni. Zato se mi zdi lepo, da pišeš svoj blog, da lahko tvoji prijatelji in tvoji bližnji spremljajo kaj se dogaja s teboj, da z njimi deliš svoje premišljevanje o stvareh in pomembne trenutke in spoznanja. In zelo lepo je, da si se spomnil in ta zapis posvetil svoji mami, res the sweetest thing. Veselim se tvojih nadaljnih zapisov.