My various pages

Currently Here

petek, 02. september 2011

Neverjetno: Japonci pojejo slovenske pesmi!

Danes sem naletel na članek na RTV Slo o Japonski glasbeni skupini, ki igra Avsenikove evergreene po Nemčiji, Avstriji in Švici in poje v izredno dobri Slovenščini! Imenujejo se Edelweisskapelle in so sestavljeni iz petih članov, iz dveh žensk in treh moških. Med drugim prepevajo tudi južno nemške melodije, a to, kar preseneča so njihove skoraj popolno izvedene popevke v slovenščini. Tukaj nekaj posnetkov za pokušino:

Slovenija, od kod lepote tvoje

Mi se imamo radi

Prej nikoli nisem bil oboževalec Avsenika in njegovih melodij, a sedaj, ko sem tako daleč od domovine, moram priznat, da čutim nek ponos in da se me ti zvoki, katere sem doma rad poimenoval "govedina", dotaknejo. Ko jih slišim, ne morem, da ne bi pomislil na našo Gorenjsko, Bled, Kranj in vse ostale dele prelepe Slovenije. V takih trenutkih se zavedam, da me je ta izkušnja izselitve na Tajvan globoko spremenila. Bolj se zavedam slovenskih korenin, večje domoljubje občutim, a hkrati vem, da če se vrnem nazaj jutri, bom spet začel nergati nad vsem, kar me je prej motilo. Morda nekega dne tudi to spremenim... do takrat pa bom iz daljnega vzhoda poslušal Avsenika... tu pa tam.

Spletna stran skupine Edellweisskapelle.

1 KOMENTARJEV:

Haha :) Sem zadnjič naletel na tvoj blog, ki ga zdaj prebiram od zadaj naprej in prav uživam zraven. Bom od zdaj tvoj reden bralec. Ampak tale post je pa res carski, prav nasmejal me je :) Thx!