My various pages

Currently Here

nedelja, 17. julij 2011

Tajvanska hitra hrana: Kitajski cmoki

Nekaj, kar resnično ljubim na Tajvanu je njihova hrana. Res je, da ne jem vsega, kar ponujajo. Običajno poskusim skoraj vse (npr. petelinova jajca ali žabjo juho), a naslednjič zavrnem. Določene stvari pa so mi od vsega začetka zelo všeč, še posebej praženi kitajski cmoki. Splošno ime za to popularno jed je 餃子 (izg. điaodzə) in imajo zelo različna imena, ki temeljijo na načinu priprave (npr. kuhani v vodi, dimljeni, praženi). No, slednji so meni najljubši. Na Tajvanu dobiš vse za zraven: Kamorkoli greš in kaj naročiš, ti bodo zastonj zapakirali in lahko lepo doma poješ. Dobro se spomnim, da ti v Sloveniji pogostokrat zaračunajo karton za pico, v kolikor si jo naročiš za domov. To bi bilo na Tajvanu nemogoče in tista restavracija, ki bi kasirala denar za to bi hitro izgubila mnogo strank.

No, vrnimo se nazaj k mojim praženim kitajskim cmokom. Tole sem dobil za 2.5 Evra:

10 praženih kitajskih cmokov
1 Sladko in kislo juho (tak je dobeseden prevod iz kitajščine)
1 sojino mleko
1 palčke in žlico
1 sojino omako
1 čili omako

Tajvanci zapakirajo vsako majhno stvar. Temu pravijo udobnost življenja.

Moja razpakirana večerja: Ena mojih najljubših jedi na Tajvanu.

Naj pripomnim, da je sladka in kisla juha ena mojih najljubših juh tukaj. Notri je ogromno zelenjave ter delci tofa in svinjske krvi. Če pridete na obisk, morate tole jed poskusiti, je resnično zelo dobra.

0 KOMENTARJEV: