My various pages

Currently Here

ponedeljek, 25. julij 2011

Klikanje na podzemni železnici

Menih iz kraja Sanxia.

Danes, ko sem se peljal v službo s tajpejsko podzemno železnico, je pred mano stala gospa, ki je nenehno klikala na neko majhno stvarco. »Klik, klik, klik« je prodiralo skozi moj iPod in mi ni bilo jasno od kod prihaja. Glasbo sem utišal in se ozrl naokrog: Malce na levi strani je stala, gospa srednjih let in klikala na tisto majhno stvarco, ki mi ni bila poznana in nekaj mrmrala. Klikanje mi je počasi šlo na živce in sem poslal sporočilo svoji ženi in jo vprašal, kaj za vraga to pomeni. Odgovor sem dobil, ko sem zvečer prišel domov: Ženska je Budistka. In stvar na katero je klikala, je bil števec. V bistvu je molila (od tod mrmranje) in določeni Budisti si zadajo, da zmolijo 1000 molitev in se za to dobi poseben števec, na katerega treba klikati. Tajvan me vedno znova preseneti in ko mislim, da sem že vse videl in doživel, se zgodi nekaj takega in se počutim spet kot pred letom in pol, ko sem prvič stopil na ta prelep otok.

0 KOMENTARJEV: