My various pages

Currently Here

sreda, 13. april 2011

Služba na Tajvanu

Te dni se spreminjam v pravega Tajpejčana, ker pol dneva porabim za službo. Za pot do službe, ki se nahaja na čisto drugi strani mesta, potrebujem okoli 1 uro, na dan povprečno delam 10 ur, tako, da mi resnično gre 12 ur za službo, kar praktično pomeni, da nimam časa za nič drugega. Edino sobote in nedelje so proste. In se sploh ne pritožujem, nekateri sodelavci delajo po 12 ali celo 13 ur na dan... Nisem si mislil, da bom sploh kdaj v teh vodah, a zaenkrat sem zelo zadovoljen, kljub morilskemu delovnemu času in ogromno izzivom, ki jih prinese nova služba. In poleg tega se še zmeraj učim kitajsko in ne razumem vsega, kar se govori in dogaja okrog moje pisarne. A bo že. Čez kako leto (upaam!) bom verjetno že govoril in razumel toliko kitajščine, da mi ne bo ušla nobena pomembna in manj pomembna informacija. Moram pa še dodati, da so moji sodelavci izredno prijazni in mi ogromno pomagajo. Sem pa se dodobra namučil, da sem jim povedal, kje Slovenija sploh je. Eni so mislili, da sem Nemec, drugi da sem Slovak (čeprav dvomim, da poznajo Slovaško). A to zame ni noben problem, se le nasmehnem in razložim, da smo mi nekaj zelo posebnega. Enako velja za Tajvan.

0 KOMENTARJEV: