My various pages

Currently Here

petek, 28. januar 2011

Dobrodošli!


Dobrodošli na mojem blogu, katerega cilj bo Tajvan približati Slovencem. Ker še takšnega bloga nisem opazil, upam, da bom kot prvi tudi dovolj zanimiv za branje. Pisal bom o krajih in hrani, ljudeh in dogodkih in še o marsičem več. Blog je kot ladja, ki zapluje v ocean, nikoli ne veš, kam jo bo zaneslo. Prepuščam se tokovom, a vseeno se bom držal nekih smernic kot to počnem na svojem angleškem blogu. Malce mi je težko pisati v slovenščini, ker sem v preteklih letih ogromno potoval in deloma živel v tujini, tako, da mi prosim odpustite slovnične napake. No, se bom že navadil pisati v materinščini in upam tudi, da mi bo čez čas šlo vedno bolje od rok. Hvala za obisk in prosim za malo potrpljenja, blog je še v izgradnji. Marsikaj se še lahko spremeni glede oblike, načina in vsebine, ker po naravi zmeraj stremim k popolnosti. Tako, da ne bodite presenečeni, če bo ob naslednjem vašem obisku kaj izgledalo drugače. Sem pa trenutno še v Sloveniji, ker si urejam papirje za izselitev, tako, da bo vse tako kot treba. Več o tem naslednjič.

1 KOMENTARJEV: