My various pages

Currently Here

torek, 30. november 2010

Pravila komentiranja

Preden komentirate, se zavedajte, da so vse stvari, ki jih bom napisal na tem blogu, v kolikor niso podatki, zgolj moja mnenja in pogledi, od političnih do zgodovinskih tem pa vse do osebnih doživetij. Nisem ne zgodovinar, ne politolog, ne sinolog (čeprav sem po izobrazbi jezikoslovec) in bom z veseljem popravil vse tiste napake, ki temeljijo na nepravilnih številkah, napačnih dejstvih, tiskarskih škratih ali slabih zunanjih virih. Zavedam se, da lahko moje napisane stvari polarizirajo in razburijo, a to je del pisanja bloga. Sem zelo vesel vsakega kritičnega komentarja ali debate, v kolikor je na nekem sprejemljivem nivoju (jaz določim, kaj je sprejemljiv nivo).

Pridružujem si pravico do izbrisa komentarjev v teh primerih:

1 Spamanje: Ne oglašujte neprimernih vsebin in ne linkajte na neprimerne spletne stvari.
2 Dvojno linkanje: Ne linkajte na svoj blog ali spletno stran dva- ali več krat.
3 Sovražni govor: Ne uporabljajte sovražnega govora.
4 Osebni napadi: Osebni napadi name ali druge komentatorje niso dovoljeni.
5 Provokacije, grožnje: Velja isto kot pod številko štiri.
6 Tuj jezik: Prosim, da uporabljate slovenščino. Angleščina je dobrodošla tukaj.
7 Copy/Paste: Ne kopirajte celotnih tekstov iz drugih člankov.
8 Offtopic: Ne komentirajte stvari, ki nimajo popolnoma ničesar skupnega s temo.
9 Pritoževanje nad temami: Prosim, da se ne pritožujete nad temami, o katerih pišem.

Vedite, da mi ni prijetno brisati komentarjev in bom to storil le v skrajnem primeru. Če bo debata postala preveč vroča si pridržujem zapreti možnost komentiranja. Pridržujem si tudi pravico izbrisa ali spremembe objavljenih člankov zaradi osebnih razlogov. V vsakem primeru naj bo jasno: Ta blog je moj in lahko z njim počnem kar hočem. Vesel sem vsakega bralca in tudi ne pričakujem, da se vsak z vsem napisanim strinja, a kakor v resničnem življenju, je tudi tukaj potreben nek red. 

Še nekaj dodatnih pojasnitev: Popolnoma podpiram anonimno komentiranje, a bi bilo dobro, če si izmislite nek vzdevek, tako da bom lahko ločil med večimi anonimneži. Komentarji starejši člankov so moderirani, a bom jih vsekakor potrdil, v kolikor ne kršijo pravil komentiranja. Tudi lahko linkate do eksternih virov, v kolikor so povezani s temo debate. Vesel sem komentarjev na vseh člankih, od najnovejših pa vse do starejših.

Sorodno: O blogu